Situacija tokia - registru centras is imoniu reikalauja pateikti metine atskaitomybe elektroniniu formatu. Tikslas - kuo pigiau susimesti i savo duomenu baze ir pardavineti visiems besidomintiems. Norint atskaitomybe uzpildyti, reikia per elektronine bankininkyste jungtis prie Registru centro, kad paimti reikiamas formas. Kiek zinau, Lietuvoje nera privaloma imonei tureti PC ir naudotis elektronines bankininkystes paslauga. Tokiu budu Registru centro reikalavimas pazeidzia imoniu interesus. Kodel neturetu priimineti ataskaitas popieriniu formatu, kaip buvo iki siol? Jei yra imone, pasiryzusi paduoti Registru centra i teisma, as finansinskai prsideciau, is asmeniniu lesu apmokedamas ieskinio kastus. Zinoma, pradzioj reiktu isivertinti, kokia suma ises. Uz****so biurokratai ir nuolankus i subine jiems lendantys tautieciai.