Sveiki Biskeli net nepatogu klausti, nes atsakymas kaip ir aiskus: pirkau pries metus telefona is mobili linija, dabar sugedo. Nunesus i mobili taisykla - sako, kad IMEI kodas ir garantinaime talone nurodytas IMEI kodas - nesutampa, zodziu, telefono garantija (ir dezute) yra ne nuo to telefono. Ir garantijos as neturiu. Greiciausiai - kai pirkau, sumaise dezutes, nes telefona emiau is vitrinos, o vitrinoje buvo 2 to paties modelio telefonai. Kas idomiausiai - cia jau antras gedimas, ir pries 3 menesiu man jau ta pati mobili taisykla taise ta telefona - gal tuomet nesutikrino?. Pagal ju sistema - taisymas yra uzregistruotas telefono IMEI, bet pagal garantine knyguteje nurodyta IMEI koda taisymu nera. Ar yra kazkokia galimybe gauti garantija? Beje, to skyriaus mobilios linijos, kur pirkau telefona, nebera, uzsidare, taip kad ir pasiaiskinti net teoriniu sansu nera. P.S. - kai pirksite telefona - pasitikrinkite, ar teisingas IMEI kodas uzrasytas (pas mane jios ant lipduku). Nes paskui su garantijomis blogai buna