viena is mano telefu taip pat taip "pataise" kad kitas IMEI atsirado. greiciausiai sudejo naujus vidurius. bet jie ta imei pataise ir garantiniame talone.tavo atveju greiciausiai nepazymejo to fakto ir tiek. siulau pasiimti pries tai buvusiu remontu popierius ir eiti aiskintis.o gal pries tai dar ramiai pamascius sukurpti skunda rastiskoje formoje. blogiausiu atveju gal bandyti kreiptis i mob operatoriu su klausimu su kokiu IMEI jungdavaisi prie tinklo pries ana gedima. gal laiko tokius duomenis operatoriai, nezinau sekmes "SenasKrienas" <mail@eik.ten> wrote in message news:h9vfa9$nch$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki > > Biskeli net nepatogu klausti, nes atsakymas kaip ir aiskus: pirkau pries > metus telefona is mobili linija, dabar sugedo. Nunesus i mobili taisykla - > sako, kad IMEI kodas ir garantinaime talone nurodytas IMEI kodas - > nesutampa, zodziu, telefono garantija (ir dezute) yra ne nuo to telefono. > Ir garantijos as neturiu. Greiciausiai - kai pirkau, sumaise dezutes, nes > telefona emiau is vitrinos, o vitrinoje buvo 2 to paties modelio > telefonai. Kas idomiausiai - cia jau antras gedimas, ir pries 3 menesiu > man jau ta pati mobili taisykla taise ta telefona - gal tuomet > nesutikrino?. Pagal ju sistema - taisymas yra uzregistruotas telefono > IMEI, bet pagal garantine knyguteje nurodyta IMEI koda taisymu nera. > > Ar yra kazkokia galimybe gauti garantija? Beje, to skyriaus mobilios > linijos, kur pirkau telefona, nebera, uzsidare, taip kad ir pasiaiskinti > net teoriniu sansu nera. > > P.S. - kai pirksite telefona - pasitikrinkite, ar teisingas IMEI kodas > uzrasytas (pas mane jios ant lipduku). Nes paskui su garantijomis blogai > buna