taip statytojas zino, + adminas nelinkes labai pyktis turbut su statytoju. jau susisiekta, situacija adminas supranta, bet kredituoti musu irgi nelinkes :) , + tipo nelabai ka gali padaryti nes irgi sistemos dalis. skundus sake priims, teises skyrius atsakys ... del keitimo cia irgi variantas. i konfa rasau kad uzvestu ant kelio. reiks vartotoju lyga pasinarsyti.. aciu "Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:hoa481$h8f$1@trimpas.omnitel.net... > "Pilas" <fipaul1NEREIKIANUTRINTI@yahoo.com> wrote in message > news:hoa2rl$ev4$1@trimpas.omnitel.net... >> tai vat tame ir beda kad statytojas nesipesioja jis nenori net kistis, o > > Jei yra garantijos - o jos turi būti suformintos statybos, ir/arba > pirkimo-pardavimo sutartyje, o statytojas dėjęs skersą, tai tam yra > teismas. Tik teismai, ypač Vilniuje dabar gali turėti šiokį tokį > atidėjimą, nuo kelių mėn. iki kelių metų ;-) Statytojas tikėtinai tai > žino, ir stengiasi elgtis atitinkamai. > > P.S. Draudimas yra? Jei yra ir jei čia draudiminis įvykis - gali būti > viskas gerokai greičiau ir paprasčiau. > >> adminas vietoj to kad surinkti irodymus ir isstatyti mokejima ir nelabai >> nori pyktis su statytoju todel isstate saskaita gyventojams sakydamas kad >> aiskinasi kas kaltas ... 2-as menuo aiskinasi ... >> nu va .. > > Susieikite su administruojančios įmonės atsakingu darbuotoju ir > paaiškinkite, kas juos samdo, ir kieno interesams jie turi atstovauti. Jei > nesupras užuominos - pakeiskite administruojančią įmonę. > > Jei nenorite daryti nei vieno, nei kito - tiesiog nerašykite į konfą, nėra > prasmės diskutuot.