On 2010.04.14 18:02, Laimis wrote: > tai tikrai nedžiugina; jie vairuoja, kaip yra įpratę ir dviračiams > kelyje NE VIETA! Tokio teiginio KET niekada ir nebuvo, o per pastaruosius metus dviratininkų situacija tik pabloginta (liemenės, šalmai). Gal ryžtumeisi paaiškinti kam buvo reikalingi (kokia prasmė keisti) paskutiniai KET pakeitimai, kur nebedraudžiama sustoti prie sankirtų. Oficialiai aiškinta, kad KET keičiamas tik dėl taksistų diržų, kad jie spėtų pabėgti iš mašinos užpuolimo atveju. Daugiau aiškinamųjų raštų nebuvo, o štai pakeitė gerokai daugiau punktų nei susiję su diržais. Kaip manai, kiek komentarų apie tai pateikė LPEPT? Teisingai, nulį. Tai apie kokią institucijų iniciatyvą ar kompetenciją mes čia kalbame? Gal prisimeni kas buvo keičiama visose šiose redakcijose? PAKEITIMAI 2004 m. rugsėjo 20 d. nutarimu Nr. 1195 2004 m. spalio 20 d. nutarimu Nr. 1307 2004 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1669 2006 m. spalio 5 d. nutarimu Nr. 975 2008 m. kovo 20 d. nutarimu Nr. 275 2008 m. liepos 16 d. nutarimu Nr. 768 2009 m. rugsėjo 30 d. nutarimu Nr. 1222 AKTUALI REDAKCIJA NUO 2010-01-01 Aš KET egzaminą laikiau 1997 metais, tad visai nenoriu kas pusmetį žaisti žaidimus ir ieškoti skirtumų aktualioje redakcijoje. Ar ne taip pat atsitiko ir su PSD bei kitais mokestiniais įstatymais? Nuo 2010-01-01 155. Sustoti ir stovėti draudžiama: 155.8. *sankryžoje* ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos, išskyrus atvejus, kai ten stovėti leidžia stovėjimo vietą nurodantys kelio ženklai; 155.11. ne gyvenvietėse, kur bent viena kryptimi kelias matomas mažiau kaip 100 m atstumu, įkalnėje, nuokalnėje arba vingyje, pažymėtuose atitinkamais kelio ženklais Nr. 113–118; 155.12. gyvenvietėse, kur bent viena kryptimi kelias matomas mažiau kaip 50 m atstumu, įkalnėje, nuokalnėje arba vingyje, pažymėtuose atitinkamais kelio ženklais Nr. 113–118;