> Šalmai mažina dviratininko saugumą, ir tai įrodyta. Kelios priežastys: > 1. Automobilistai galvoja, kad priekyje profas, tad apvažiuoja mažesniu > atstumu nei apvažiuoja ilgaplaukes moteris 2. Šalmų propagavimas atbaido > naujus dviratininkus, nes jie galvoja, kad „jei reikia šalmo, tai turbūt > pavojinga“.To pasekoje mažėja dviratininkų, o tuo pačiu ir „saugumas per > kiekybę“. Idomi nuomone, dar niekada to negirdejau. Bet jei dviratininkas labai skericiojasi, manau bet kas apvaziuotu didesniu lanku. >> Del sankirtu manau viskas normaliai, kodel ten reiketu drausti stoveti? > > Nes mažina matomumą, o tuo pačiu didina avaringumą. O kokie gi leidimo > stovėti sankirtose pliusai? Pavojingose vietose turetu buti sustatyti draudziami stoveti zenklai. Privalumas - galima parkuoti daugiau automobiliu jei vietos kieme nera. >> Jei tikrai reikia drausti - tegul pastato zenkla. Nu bent jau taip yra >> normaliam pasaulyje. > > Ženklas „duoti kelią“ negali būti statomas išvažiavimuose (ne keliuose). O gal reiketu statyti zenkla "sustoti draudziama"? Ar irgi negalima? > Europoje yra kažkokia konvencija (gal Vienos), pagal kurią visų Europos > valstybių KET panašūs (tame tarpe ir Rusijos). Tai gal nustatydami tavo minetas taisykles ir bando tos konvensijos laikytis?