Jusu atveju, pagal 261/2004 direktyva kompensacija (400 EUR) priklauso jei i paskirties vieta lektuvas velavo atvykti 3 ir daugiau val. Taip pat pagal sia direktyva techniniai gedimai ir tualeto problemos nera priezastis nemoketi kompensacijos, tiesa sakant butent del to si direktyva ir buvo isleista. Kompensacija nepriklauso tik force majeure (extraordinary circumstances) atvejais t.y. meteorologines salygos, politine padetis, karas ir dar pora galingu momentu - kuriu avialinijos tikrai niekaip negali suvaldyti. Lektuvo remontas ir kitos VIDAUS ORGANIZACINES problemos nepriskiriamos prie force majeure, kompanijai niekas netrukdo is anksto tinkamai pasirupinti remontu ir kt. saugumu, ir idarbinti gabesni personala. Jei Ryanairas mano kad trukdo - privalo tai irodyti. Gaves tokia "pisulia" butinai uzklausčiau o kokios butent tos extraordinary circumstances, nes ziniasklaida lyg ir nepranese apie jokias katastrofas bei politinius neramumus. Isskyrus ta vulkana, bet tamsta skridote dar pries tai? Dar turi keleiviams duoti valgyti, gerti (nemokamai), tualetus (nemokamai) - o uztrukus ilgiau ir viesbuti, ir nuvezti/parvezti iki jo. Sitai jau priklauso netgi ir vulkano, karo, maro ir aplamai bet kokiu atveju. Tai jau kitas punktas, ne tas pat kas kompensacija. Jei jus nevirsijot 3 valandu, tada nepriklauso niekas. Bet ne del extraordinary circumstances, o butent kad nevirsijot 3 val. Jeigu virsijot - net ir todel kad Ryanairas kazka remontavo jusu paciu saugumo labui - kovokit del 400 EUR nes tikrai priklauso, nesvarbu kiek mokejot uz bilieta ir kur buvot nutupe pakeliui. "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hq9i6v$jeb$1@trimpas.omnitel.net... > Jie rašo "Please note that when flights are delayed for reasons outside of > the control >> of an airline, monetary compensation is not applicable under EU Reg. >> 261/2004", > > Bet tai tūlikas sugedo pas juos lėktuve, ar oro uosto tūlikas? > Ir dar - ar sugedo skrydžio metu dėl išsiblaškiusio gandro, kuris > atsitrenkė į lėktuvą, ar tai visgi buto TECHNINĖS problemos, kurioms turi > būti skirta prevencinė rutina ir pan? > > Manau, jie turėtų tau labiau pasiaiškinti, kokiu būdu jų lėktuvo tūliko > techninis gedimas staiga nepatenka po "control of an airline". > > J. > > > "Marius" <nera@nera.lt> wrote in message > news:hq9hq7$ip8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Aisku, kai uz kelione lektuvu iki Airijos sumoki panasiai, kiek >> kainuotu is Vilniaus nuvaziuot iki Klaipedos, tai nera ko >> didelio serviso noret, taciau: >> >> Siek tiek veluodami suleido i lektuva Kaune, viduj, laukdami, >> prasedejom apie 45min. Tada pasake, kad neveikia tulikai ir >> skrisim iki Frankfurto (vietoj Dublino), atseit remontuos lektuva. Na, >> kaip ir su sugedusiu nederetu skrist, bet gal ir nieko tokio. >> Nusileidus Frankfurte lektuve pralaike 30min, tada liepe islipt, suvare i >> angara kazkoki, su tuliku. Ten vel pralaukem gera >> pusvalandi, tada susodino i kita lektuva ir nuskraidino i Dublina. Vietoj >> 23.15 vietos laiku, atsidurem 2.30. Buvo isnuomotas >> automobilis, taciau jokia kompanija nelaukia iki paryciu, kol kazkas >> atskris smarkiai veluodami. Teko laukt iki ryto, griuvo >> keliones planai, etc. Parasius laiska Ryanair'ui, gautas malonus >> pasiuntimas na... :) Atseit del lektuvo gedimo, del saugumo ir pan >> nekompensuojama niekas. >> >> Klausimas, ar dar verta kazkur kreiptis teisybes ieskot? Nesvarbu, >> kad pigiu skrydziu bendrove, bet tvarka turi buti. Bent jau >> kavos/arbatos butu pasiule, o dabar nieko... >> >> >> Unfortunately, this flight was delayed because of an unexpected >> safety/technical problem with the aircraft due to operate your >> flight. It was necessary to delay the departure of the flight until the >> fault was rectified and the aircraft was cleared for >> operation by our Engineering Department. >> >> >> >> Ryanair is committed to providing punctual services for all passengers >> and continues to be the No. 1 on time airline in Europe with >> the fewest flight delays, as detailed in audited statistics issued by the >> UK Civil Aviation Authority. Notwithstanding the above, >> there are situations, which are outside of the control of an airline such >> as unexpected flight safety problems that affect the on >> time performance of our flight operation. >> >> >> >> In relation to our regulatory requirements under EU Reg. 261/2004, we can >> confirm that the wording of EU261/2004 Article 14.1 is >> printed on all online boarding passes and displayed at the airport bag >> drop area. >> >> >> >> We can assure you that Ryanair took all reasonable measures to prevent >> this flight delay, which was caused by an unexpected aircraft >> safety/technical problem (extraordinary circumstances). Please note that >> when flights are delayed for reasons outside of the control >> of an airline, monetary compensation is not applicable under EU Reg. >> 261/2004. >> >> >> >> We regret that under EU/261 2004, Ryanair is not liable for any prepaid >> expenses, and once a passenger arrives in their destination >> airport Ryanair has no further liability for any further costs incurred. >> >> >> >> Yours sincerely >> >> >> >> For and on Behalf of >> >> RYANAIR LIMITED >> >>