Aciu, velavom tikrai daugiau, nei tris valandas, jie atsakyme del to nepriestaravo. Vulkanai tada eismo netrukde :) "netas" <fgh@jkl.mn> wrote in message news:hqcb9h$uk4$1@trimpas.omnitel.net... > Jusu atveju, pagal 261/2004 direktyva kompensacija (400 EUR) priklauso jei i paskirties vieta lektuvas velavo atvykti 3 ir daugiau > val. > > > > Taip pat pagal sia direktyva techniniai gedimai ir tualeto problemos nera priezastis nemoketi kompensacijos, tiesa sakant butent > del to si direktyva ir buvo isleista. Kompensacija nepriklauso tik force majeure (extraordinary circumstances) atvejais t.y. > meteorologines salygos, politine padetis, karas ir dar pora galingu momentu - kuriu avialinijos tikrai niekaip negali suvaldyti. > Lektuvo remontas ir kitos VIDAUS ORGANIZACINES problemos nepriskiriamos prie force majeure, kompanijai niekas netrukdo is anksto > tinkamai pasirupinti remontu ir kt. saugumu, ir idarbinti gabesni personala. Jei Ryanairas mano kad trukdo - privalo tai irodyti. > Gaves tokia "pisulia" butinai uzklausčiau o kokios butent tos extraordinary circumstances, nes ziniasklaida lyg ir nepranese apie > jokias katastrofas bei politinius neramumus. Isskyrus ta vulkana, bet tamsta skridote dar pries tai? > > > > Dar turi keleiviams duoti valgyti, gerti (nemokamai), tualetus (nemokamai) - o uztrukus ilgiau ir viesbuti, ir nuvezti/parvezti > iki jo. Sitai jau priklauso netgi ir vulkano, karo, maro ir aplamai bet kokiu atveju. Tai jau kitas punktas, ne tas pat kas > kompensacija. > > > > Jei jus nevirsijot 3 valandu, tada nepriklauso niekas. Bet ne del extraordinary circumstances, o butent kad nevirsijot 3 val. > Jeigu virsijot - net ir todel kad Ryanairas kazka remontavo jusu paciu saugumo labui - kovokit del 400 EUR nes tikrai priklauso, > nesvarbu kiek mokejot uz bilieta ir kur buvot nutupe pakeliui. > > > > > > "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hq9i6v$jeb$1@trimpas.omnitel.net... >> Jie rašo "Please note that when flights are delayed for reasons outside of the control >>> of an airline, monetary compensation is not applicable under EU Reg. 261/2004", >> >> Bet tai tūlikas sugedo pas juos lėktuve, ar oro uosto tūlikas? >> Ir dar - ar sugedo skrydžio metu dėl išsiblaškiusio gandro, kuris atsitrenkė į lėktuvą, ar tai visgi buto TECHNINĖS problemos, >> kurioms turi būti skirta prevencinė rutina ir pan? >> >> Manau, jie turėtų tau labiau pasiaiškinti, kokiu būdu jų lėktuvo tūliko techninis gedimas staiga nepatenka po "control of an >> airline". >> >> J. >> >> >> "Marius" <nera@nera.lt> wrote in message news:hq9hq7$ip8$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Aisku, kai uz kelione lektuvu iki Airijos sumoki panasiai, kiek kainuotu is Vilniaus nuvaziuot iki Klaipedos, tai nera ko >>> didelio serviso noret, taciau: >>> >>> Siek tiek veluodami suleido i lektuva Kaune, viduj, laukdami, prasedejom apie 45min. Tada pasake, kad neveikia tulikai ir >>> skrisim iki Frankfurto (vietoj Dublino), atseit remontuos lektuva. Na, kaip ir su sugedusiu nederetu skrist, bet gal ir nieko >>> tokio. >>> Nusileidus Frankfurte lektuve pralaike 30min, tada liepe islipt, suvare i angara kazkoki, su tuliku. Ten vel pralaukem gera >>> pusvalandi, tada susodino i kita lektuva ir nuskraidino i Dublina. Vietoj 23.15 vietos laiku, atsidurem 2.30. Buvo isnuomotas >>> automobilis, taciau jokia kompanija nelaukia iki paryciu, kol kazkas atskris smarkiai veluodami. Teko laukt iki ryto, griuvo >>> keliones planai, etc. Parasius laiska Ryanair'ui, gautas malonus pasiuntimas na... :) Atseit del lektuvo gedimo, del saugumo ir >>> pan >>> nekompensuojama niekas. >>> >>> Klausimas, ar dar verta kazkur kreiptis teisybes ieskot? Nesvarbu, kad pigiu skrydziu bendrove, bet tvarka turi buti. Bent >>> jau >>> kavos/arbatos butu pasiule, o dabar nieko... >>> >>> >>> Unfortunately, this flight was delayed because of an unexpected safety/technical problem with the aircraft due to operate your >>> flight. It was necessary to delay the departure of the flight until the fault was rectified and the aircraft was cleared for >>> operation by our Engineering Department. >>> >>> >>> >>> Ryanair is committed to providing punctual services for all passengers and continues to be the No. 1 on time airline in Europe >>> with >>> the fewest flight delays, as detailed in audited statistics issued by the UK Civil Aviation Authority. Notwithstanding the >>> above, >>> there are situations, which are outside of the control of an airline such as unexpected flight safety problems that affect the >>> on >>> time performance of our flight operation. >>> >>> >>> >>> In relation to our regulatory requirements under EU Reg. 261/2004, we can confirm that the wording of EU261/2004 Article 14.1 is >>> printed on all online boarding passes and displayed at the airport bag drop area. >>> >>> >>> >>> We can assure you that Ryanair took all reasonable measures to prevent this flight delay, which was caused by an unexpected >>> aircraft >>> safety/technical problem (extraordinary circumstances). Please note that when flights are delayed for reasons outside of the >>> control >>> of an airline, monetary compensation is not applicable under EU Reg. 261/2004. >>> >>> >>> >>> We regret that under EU/261 2004, Ryanair is not liable for any prepaid expenses, and once a passenger arrives in their >>> destination >>> airport Ryanair has no further liability for any further costs incurred. >>> >>> >>> >>> Yours sincerely >>> >>> >>> >>> For and on Behalf of >>> >>> RYANAIR LIMITED >>> >>> >