Tema: Re: Sugedusio garantinio prietaiso grazinimas
Autorius: Cube
Data: 2010-05-10 11:27:16
ukw wrote:
> teorija yra tokia, kad vienas toks servisu tinklas (servisnetas) atsisake 
> tokia pazyma parasyti, nes "Lietuvoje Lenovo kompiuteriu netaisome ir 
> diagnostikomis neuzhsiimame, tai ir pazymu nerasome".

Cia, aisku, idomus atvejis, bet is esmes irgi pardavejui nieko nepades. 
Galimi du varijantai: kreiptis i nemaisto prekiu inspekcija - ji vertina 
prekes kokybe, jei iskyla gincas tarp pirkejo ir pardavejo. Arba net 
tiesiogiai i vartotoju teises arba teisma, nes is esmes cia ne gincas 
del kokybes, o tiesiog atsisakymas vykdyti savo pareiga nustatyti prekes 
gedima, o tokiu atveju, galima preziumuoti, kad preke nekokybiska.