ManXP wrote: > Praktika yra tokia, kad nesi daikta tiesiai PARDAVEJUI. Kai pasiulo nest i > garantini centra, siunti pardaveja nx ir liepi nest paciam. Ir aisku > pasakai, kad esant garantiniam gedimui nori pasiimt $$$. Jei gedimas > garantinis, lauki kol paskambins pardavejas ir eini pasiimt savo $$$. Teoriskai - taip, praktiskai - geriau paciam i serviso centra, nes pirmiausia uztruks tikrai ilgiau, be to negali kontroliuoti ka ten pardavejas servisui pasakys. Kadangi pardavejas suinteresuotas taisyti, o ne grazinti pinigus, tai gali buti kad servisui duos pataisyti, o paskui klientui sakys - va pataisem, o pinigu grazinti niekas neprase. Net jei rastu surasysi, gali slapcia pataisyti ir tada sakyti - viskas veikia, jokio gedimo nera. Todel geriau pirmiausia paciam i serviso centra, tik ten prasyti ne taisyti, o surasyti defektacijos akta, o tada jau pas pardaveja, tada netures kur detis.