Tema: Re: Sugedusio garantinio prietaiso grazinimas
Autorius: AudLiut
Data: 2010-05-10 18:56:27
manau sitas variantas tinkamesnis, juolab kaip mineta, kad servisas arciau, 
nei pardavejas.

"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message 
news:hs8oap$ucf$1@trimpas.omnitel.net...
> ManXP wrote:
>> Praktika yra tokia, kad nesi daikta tiesiai PARDAVEJUI. Kai pasiulo nest 
>> i garantini centra, siunti pardaveja nx ir liepi nest paciam. Ir aisku 
>> pasakai, kad esant garantiniam gedimui nori pasiimt $$$. Jei gedimas 
>> garantinis, lauki kol paskambins pardavejas ir eini pasiimt savo $$$.
>
> Teoriskai - taip, praktiskai - geriau paciam i serviso centra, nes 
> pirmiausia uztruks tikrai ilgiau, be to negali kontroliuoti ka ten 
> pardavejas servisui pasakys. Kadangi pardavejas suinteresuotas taisyti, o 
> ne grazinti pinigus, tai gali buti kad servisui duos pataisyti, o paskui 
> klientui sakys - va pataisem, o pinigu grazinti niekas neprase. Net jei 
> rastu surasysi, gali slapcia pataisyti ir tada sakyti - viskas veikia, 
> jokio gedimo nera. Todel geriau pirmiausia paciam i serviso centra, tik 
> ten prasyti ne taisyti, o surasyti defektacijos akta, o tada jau pas 
> pardaveja, tada netures kur detis.