manau sitas variantas tinkamesnis, juolab kaip mineta, kad servisas arciau, nei pardavejas. "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:hs8oap$ucf$1@trimpas.omnitel.net... > ManXP wrote: >> Praktika yra tokia, kad nesi daikta tiesiai PARDAVEJUI. Kai pasiulo nest >> i garantini centra, siunti pardaveja nx ir liepi nest paciam. Ir aisku >> pasakai, kad esant garantiniam gedimui nori pasiimt $$$. Jei gedimas >> garantinis, lauki kol paskambins pardavejas ir eini pasiimt savo $$$. > > Teoriskai - taip, praktiskai - geriau paciam i serviso centra, nes > pirmiausia uztruks tikrai ilgiau, be to negali kontroliuoti ka ten > pardavejas servisui pasakys. Kadangi pardavejas suinteresuotas taisyti, o > ne grazinti pinigus, tai gali buti kad servisui duos pataisyti, o paskui > klientui sakys - va pataisem, o pinigu grazinti niekas neprase. Net jei > rastu surasysi, gali slapcia pataisyti ir tada sakyti - viskas veikia, > jokio gedimo nera. Todel geriau pirmiausia paciam i serviso centra, tik > ten prasyti ne taisyti, o surasyti defektacijos akta, o tada jau pas > pardaveja, tada netures kur detis.