Nė velnio. Registruotu paprastai irgi paštas neša, jei neranda adresato, įmetą į pašto dėžutė pranešimą. Po keik laiko vėl bando pristatyt, jei vėl neranda - įmeta pakartotiną panešimą. Pranešimų lapeliai pašte irgi registruojami. Be to ir siuntos numerio gali reikalaut - jei nepateiks, vadinasi, nieko ir nesiuntė. "ups" <""info-\"@-)naujasdizainas.lt"> wrote in message news:huh4bk$pe0$1@trimpas.omnitel.net... > na jau su tuo pristatymu tai nieko nepesi. pastinke patingejo eiti arba > atnese raginima arba nedanese. Ir atsizymejo, alia neatvyko atsiimti. > Jei registruotas, tas past by...is. Atvaziuos kurjeris darbo metu be > skambucio 1-2 kartus, ir pazymes nieko nera (jei pvz. namo veza) > Vat ir dizn tas pristatymas > > ups