Šiaip Lietuvoje įstatymai yra tikrai palankesni vartotojui - ypač dėl tos teisės pasirinkti grąžinti pinigus vietoj taisymo. Iš kitos pusės - užsieniuose dažnai būna parduotuvių kurios turi labai palankią garantinio ir grąžinimo tvarką. Bet jose būna kiek brangiau viskas... G.V. "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:i31ffg$av9$1@trimpas.omnitel.net... > laba diena. cia vis pastoviai pasigirsta nepatenkintu balsu, kad sugedus > daiktui kokiam ar siaip kam atsitikus, lietuviski servisai drasko akis, > nepataiso per 3 minutes arba nenori grazint pinigu. > > turim Norvegijoj shvieziai nupirkta papuikinta Nokia. praejus 3 dienoms > eme ir uzhgeso ir nebeisijungia. resetas nepadeda. > > nesham atgal ten, kur pirkom. taip ir taip, paziuri, nieks nesigauna. > > priima I garantini. sake uzhtruks nuo 3 iki 5 savaiciu, nes vasara - > nieks normaliai nedirba. pinigu negrazina, bet kokiu atveju jei > nepataisomas telefonas - duos nauja. jei pataisomas - taisys. dar dave > koda, su kuriuo internete galima pasiziureti kokioj stadijoj remontas. bet > norint pasiziuret - reik siust sms ir sumoket 3 kronas (lita su centais). > > tai va, manau kad per daug verkshlenam, kaip pas mus blogai, kokia visi > pardavejai chamai ir bubilius kybys.