cia kilus aziotazui pries nepilnus metus del is oro pradedanciu eiti "nurasymu" bent jau Bite ir Tele 2 aiskino, kad viska kontroliuoja bei atsakomybe nesa trumpojo numerio (paslaugos) savinikas, bet ne operatorius. Sad but true. "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:i4e7bu$ob2$1@trimpas.omnitel.net... > Durnas tas, kuris neperskaito klausimo, nuo kurio prasidejo postas. > > Postas prasidejo klausimu-kaip bite (ar kitas operatorius) yra itikinamas, > kad klientas , pasiuntes viena zinute, uzsisake prenumerata. Jeigu X > UAB-ui pakanka mobilaus rysio operatoriui parodyt tinklapi, kuri gali > koreguoti X adminas, nesudetinga padaryt, kad pasiuntes SMS, ispareigojai, > iki pensijos moket duokle. As jau nekalbu apie tai, kad prenumerata > pradeda veikti AUTOMATISKAI, jeigu nepasiunti atsisakymo SMS, kuri > (demesio!) velgi kainuoja :))))))) > > > "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message > news:i4e5nr$lmr$1@trimpas.omnitel.net... >> Na jau. Susidūriau su Omnitel jau N+K kartų šia tema. Jie visada arba >> patys susisiekia su paslaugas teikiančia įmone ir atsako, arba pasako, >> kokio turinio žinutę kokiu numeriu išsiųst, norint paslaugos atsisakyt. >> Manau, Bitėje galioja tos pačios žaidimo taisyklės. Ar lenki link to, kad >> pats durnas būdamas užsisakei paslaugą neperskaitęs visų sąlygų, o dabar >> nenori mokėt ir nori nuskausmint Bitę? >> >> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> parašė naujienų >> news:i4berf$87q$1@trimpas.omnitel.net... >>> O ar bandei paskambint? Gali tekti nustebti, kad niekur ten >>> neprisiskambinsi ir nieko ten neatjungsi :)))))))) Ir ka? Ir klausimas >>> ne apie tai buvo