> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:i7s634$g8o$1@trimpas.omnitel.net... > Bet pasakyk kokia zole ruko sodros sistemos kurejai. Ziurint is imones puses (gyventoju dalies dar nebandziau) tai vien prisijungimas prie sistemos ko vertas. Musu ofise atrodo kompiuteriais rastinigi zmones, bet is 4 bandziusiu prisijungti (net skaitant instrukcijas) savarankiskai nepavyko :) Susedus keturioms galvoms ir pasidalinus kiek kas toli nuejo, pavyko "isilauzti" i sordros sistema. Ir tai nebuvo apsieta be softu atnaujinimu, instaliavimu ir pan, nes kazodel registru centro paraso nepalaike (na cia gal ne sodros beda). > Bet ir prisijungus, reikia isgerti koki 100 gr, kad suprastum meniu logika ir t.t. Panasiai ir su sodros puslapiu budavo kai ieskodavai kokios info. Su vmi kaip ir viskas aisku ir paprasta, logika pasiguni is karto, o sodra... > Beje, kodel nera auto informavimo apie elektroniniu biuletenio atsiradima sistemoje? Turi kiekviena karta jungtis prie sistemos ir tikrinti ar nepasieme kas biuletenio. Suprantu kai dirba 5 zmones vienam kabinete paprasta, bet ka dayti kai imoneje dirba 10-20 ar net 100 zmoniu ir jos darbuotojai dirba 2-3 veitose, o administracija yra nutolusi tiesiogiai nuo gamybos? Negi taip sunku padaryti, kad gautum el.laiska? SODRA savo specifiką turi :) Manau visus atsakymus rasi valstybės kontrolės audito ataskaitoje. Lyg ir mačiau kažkur viešai gulėjo (pats dabar po ranka neturiu)...