eBay konsultantu deka, konsultuojanciu kaip kam atrodo ta diena, galiu prarasti nemaza pinigu suma del pirkinio, kuris pasirode ne toks, kaip aprasyta. As issiunciau ta siuntini atgal pardavejui, taciau nerades galimybiu kaip irasyti tracking numberi, kreipiausi ta pacia diena i eBay online helpa padet man. Konsultantas pasake, kad man ner ko sukti del to galvos, ir jei jiems reikes, jie patys to numerio paprasys, ir kad as pats ir negaliu jau to numerio irasyt, nes as padariau "Escalate Case". Kita diena vel kreipiausi i online helpa, kur kitas konsultantas mano prasomas visgi kazkaip rankiniu budu irase ta numeri, ir jis atsirado po ta preke. Manydamas, kad viskas normaliai, laukiu, kol siuntinys nuvyks pardavejui atgal ir gaunu ir eBay laiska, kad man nebus grazinti pinigai, nes as per 72 val., kaip reikalauja ju taisykles, nepateikiau jiem tracking numerio. Kelis kart rasiau jiems ir aiskinau situacija, i paskutini laiska sugalvojo "atmazke", kad jie neranda kazkokioje sistemoje tracking numerio, kuri as jiems daviau, todel negali patikrint. Kadangi ju paciu laiske nurodyta, kad siunta galiu perduot per bet kuri kurjeri, svarbu, kad butu tracking numeris, manau, kad tai eilinis issidirbinejimas. Lietuvos Pastas, kurio pagalba as siunciau siuntini atgal, ji registraves, duoda tracking numerius pas save tinklapyje. Ir taip, ar as galiu kazkaip pakovot su tais sikniais is eBay, ar gali mano bankas atsaukti transakcija, jei butu pateikti irodymai? Na ir siaip, kas turi kokiu patarimu, nes siuo metu nera nei pinigu, nei prekes ...