Sveiki, Atstovaujam vieną gamintoją. Kad gaminiams galiotų garantija, gamintojas reikalauja kiekvieną gaminį užregistruot garantinėje sistemoje, ir be kitų dalykų reikia įvesti pirkėjo duomenis - vardas pavardė/pavadinimas, adresas, veiklos sritis ir t.t. Kai pirkinys menkas ir kainuoja vos 2000-3000 lt, ir perkamas už grynus, be jokios S/F, tai tokių duomenų kaip ir nežinom. O kai kurie klientai ir visai nenori prisistatyt. Ar mes galim iš jų reikalaut kažkokių duomenų pateikimo kaip garantijos galiojimo sąlygos? Ta prasme "pasakyk vardą pavardę" - "nesakysiu" - "ok neturi garantijos". Ar vis dėl to privalom suteikti garantiją nežiūrint nieko? Tokiu atveju gamintojas mums, atstovui, garantinių išlaidų nekompensuotų. Gamintojas patikrinimų metu prašo parodyt dokumentų kopijas ir visi išgalvoti klientai greit išaiškinami ir vėlgi gamintojas gali nekompensuot. Visos nuomonės idomios