nespecas, bet manau garantija jus turite suteikti bet kuriuo atveju. Galima gal lenkti prie to, kad susipazystant su gaminio ekslotavimo ir garantinio slygomis reikia pasirasyti (ir irasyti ten vardas pavarde) ant garantinio talono (ir viena pasiliekate sau). Gal tai kazkiek pagelbetu. Gal dar variantas - pvz su kokiu irankiu nurodoma kad jis skirtas buitiniam vartojimui, ir jei pirkejas yra tos veiklos profas tai jam garantija negalioja, del to reikia pirkejo identifikacijos. Tik atsargiai su asmens duomenu apsauga, nerinkite per daug duomenu ir nekaupkite ju, arba registruokites. T:) "M" <vvv@vvv.com> wrote in message news:i8fbqj$iih$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > Atstovaujam vieną gamintoją. Kad gaminiams galiotų garantija, gamintojas > reikalauja kiekvieną gaminį užregistruot garantinėje sistemoje, ir be kitų > dalykų reikia įvesti pirkėjo duomenis - vardas pavardė/pavadinimas, adresas, > veiklos sritis ir t.t. Kai pirkinys menkas ir kainuoja vos 2000-3000 lt, ir > perkamas už grynus, be jokios S/F, tai tokių duomenų kaip ir nežinom. O kai > kurie klientai ir visai nenori prisistatyt. Ar mes galim iš jų reikalaut > kažkokių duomenų pateikimo kaip garantijos galiojimo sąlygos? Ta prasme > "pasakyk vardą pavardę" - "nesakysiu" - "ok neturi garantijos". Ar vis dėl > to privalom suteikti garantiją nežiūrint nieko? Tokiu atveju gamintojas > mums, atstovui, garantinių išlaidų nekompensuotų. > Gamintojas patikrinimų metu prašo parodyt dokumentų kopijas ir visi > išgalvoti klientai greit išaiškinami ir vėlgi gamintojas gali nekompensuot. > Visos nuomonės idomios > >