Speju, gali nieko neiseit, pradziai, pakalbek su pardaveju ir bandyk tartis graziuoju. :-) "Fred" <fred@takas.lt> wrote in message news:i88fti$8h8$1@trimpas.omnitel.net... > eBay konsultantu deka, konsultuojanciu kaip kam atrodo ta diena, galiu > prarasti nemaza pinigu suma del pirkinio, kuris pasirode ne toks, kaip > aprasyta. As issiunciau ta siuntini atgal pardavejui, taciau nerades > galimybiu kaip irasyti tracking numberi, kreipiausi ta pacia diena i eBay > online helpa padet man. Konsultantas pasake, kad man ner ko sukti del to > galvos, ir jei jiems reikes, jie patys to numerio paprasys, ir kad as pats > ir negaliu jau to numerio irasyt, nes as padariau "Escalate Case". Kita > diena vel kreipiausi i online helpa, kur kitas konsultantas mano prasomas > visgi kazkaip rankiniu budu irase ta numeri, ir jis atsirado po ta preke. > Manydamas, kad viskas normaliai, laukiu, kol siuntinys nuvyks pardavejui > atgal ir gaunu ir eBay laiska, kad man nebus grazinti pinigai, nes as per > 72 val., kaip reikalauja ju taisykles, nepateikiau jiem tracking numerio. > Kelis kart rasiau jiems ir aiskinau situacija, i paskutini laiska > sugalvojo "atmazke", kad jie neranda kazkokioje sistemoje tracking > numerio, kuri as jiems daviau, todel negali patikrint. Kadangi ju paciu > laiske nurodyta, kad siunta galiu perduot per bet kuri kurjeri, svarbu, > kad butu tracking numeris, manau, kad tai eilinis issidirbinejimas. > Lietuvos Pastas, kurio pagalba as siunciau siuntini atgal, ji registraves, > duoda tracking numerius pas save tinklapyje. > Ir taip, ar as galiu kazkaip pakovot su tais sikniais is eBay, ar gali > mano bankas atsaukti transakcija, jei butu pateikti irodymai? > Na ir siaip, kas turi kokiu patarimu, nes siuo metu nera nei pinigu, > nei prekes ... > >