Tema: Re: ASAP: Sutarties sustabdymas
Autorius: donisg
Data: 2010-10-07 15:44:39
Na bet jie pakiša sutartį kuri yra pasirašyta "mano parašu". Kol tyrimas nesibaigs aš niekaip negaliu įrodyti, kad čia ne aš pasirašiau. Ryšium su tuo ir mėginu prašyti sustabdyti sutarti, kad galėčiau įrodyti savo nekaltumą. Bijau, kad reikalas užsites kokiu metus, o ten kiekviena diena kapsi po 5Lt delspinigiu.