Sveiki! Situacija tokia: nuvažiuoja žmonės į spektaklį, nusipirkę bilietus internetu (gyvena ne mieste, todėl važiuoti ~80 km pirmyn-atgal). Ten pasakoma, jog spektaklis atkeliamas, nes aktorius susirgo (Šapranauskas). Šiandien nuvažiuoja vėl, ir VĖL "dėl aktoriaus ligos" spektaklis nukeliamas į gruodžio 20 dieną, tiesa, tada jau vaidins kitas aktorius. Bilietus grąžinti galima nuo RYTOJAUS. Taigi: ar galima reikalauti kompensuoti kuro išlaidas važinėjant (iš anksto nebuvo pranešta, kad nebus)? kaip dėl kuro išlaidų važiuojant grąžinti bilietus, kadangi iškart jų nebuvo galima grąžinti? Ir išvis, spektaklis atkeltas kelis kartus, ir galop dar aktorius pakeistas (turbūt ne vienas pirkdamas tikėjosi pamatyti Šaprą), bet turbūt daugiau nieko reikalauti kaipo neišeitų, nors gana pikta.