Tema: Re: per didele saskaita is telekomunikaciju tiekejo
Autorius: netas
Data: 2010-12-14 14:36:58
Nemanau, kad sistema butu tokia primityvi, kad neleistu taisyti klaidu ar 
daryti reikiamu pakeitimu. Labiau tiketina, kad konsultantas tingi 
paspaudineti  kelis papildomus mygtukus, arba nezino kaip. Jei konsultantui 
sistema nesuteikia tokios autorizacijos, tai reiktu nukreipt klienta kur 
nors auksciau, o ne siust kuo toliau...



"Justas" <liarva@yahoo.com> wrote in message 
news:ie7l0s$pjl$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Papuolu i pan. situacija ne pirma karta:
>
> Gavau is TEO menesio saskaita. Is pirmo zvilgsnio ji truputi didesne negu 
> tiketasi. Perzvelgiu detaliau, prideta neaiskiu mokesciu. Paskambinu i 
> aptarnavima, pasirodo tai TEO klaida. Paaiskinimas: keiciant paslaugu 
> adresa 'nusimuse' nuolaida. Reikia sumoket dabar, o sekanciais menesiais 
> saskaita bus proporcingai mazesne..
>
> Analogiska situacija turejau su TELE2 pries keleta menesiu. Ten du 
> menesius is eiles buvo 'nusimususi' nuolaida.
>
> Nesu is tu kurie nori bet kokia kaina pamokyti tiekeja, bet kadangi tai 
> jau trecias nesusipratimas per pusmeti (kad ir is skirtingu tiekeju), butu 
> idomu isgirsti nuomones, komentarus sia tema.
>
> - Ar turiu teise reikalaut kokios nors dovaneles, nes nepasiskambines 
> buciau likes kaip ir apgautas?
>
> - Ar tokiu budu yra pazeidziamos vartotojo teises, ir ar galiu atsisakyti 
> moketi daugiau si menesi negu man priklauso? (pagal teo konsultanta - 
> sistema taip neleidzia).
>
> - Kaip jus elgtumetes tokioje situacijoje?
>
> Aciu is anksto uz komentarus.
> iki
> Justas