Nemanau, kad sistema butu tokia primityvi, kad neleistu taisyti klaidu ar daryti reikiamu pakeitimu. Labiau tiketina, kad konsultantas tingi paspaudineti kelis papildomus mygtukus, arba nezino kaip. Jei konsultantui sistema nesuteikia tokios autorizacijos, tai reiktu nukreipt klienta kur nors auksciau, o ne siust kuo toliau... "Justas" <liarva@yahoo.com> wrote in message news:ie7l0s$pjl$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Papuolu i pan. situacija ne pirma karta: > > Gavau is TEO menesio saskaita. Is pirmo zvilgsnio ji truputi didesne negu > tiketasi. Perzvelgiu detaliau, prideta neaiskiu mokesciu. Paskambinu i > aptarnavima, pasirodo tai TEO klaida. Paaiskinimas: keiciant paslaugu > adresa 'nusimuse' nuolaida. Reikia sumoket dabar, o sekanciais menesiais > saskaita bus proporcingai mazesne.. > > Analogiska situacija turejau su TELE2 pries keleta menesiu. Ten du > menesius is eiles buvo 'nusimususi' nuolaida. > > Nesu is tu kurie nori bet kokia kaina pamokyti tiekeja, bet kadangi tai > jau trecias nesusipratimas per pusmeti (kad ir is skirtingu tiekeju), butu > idomu isgirsti nuomones, komentarus sia tema. > > - Ar turiu teise reikalaut kokios nors dovaneles, nes nepasiskambines > buciau likes kaip ir apgautas? > > - Ar tokiu budu yra pazeidziamos vartotojo teises, ir ar galiu atsisakyti > moketi daugiau si menesi negu man priklauso? (pagal teo konsultanta - > sistema taip neleidzia). > > - Kaip jus elgtumetes tokioje situacijoje? > > Aciu is anksto uz komentarus. > iki > Justas