Man irgi taip buvo. Nematau problemu. Sumokejau daugiau, kita men. gavau mazesne saskaita. Mano atveju - tiesioginis debetas. Tad nesiemiau jokiu veiksmu, kad kaip nors ta mechanizma sugadinciau arba apsisunkinciau. Tavo atveju, jei apmoki pats, o ne automatiskai, gal suveiktu toks bajeris: uz ataskaitini laikotarpi sumoki tiek, kiek Tu manai, kad reikia moketi. Kita men. gausi mazesne saskaita (kaip ir zadejo TEO) plius tuos kelis litus isiskolinimo. T.y. antra men. sumoje sumokesi vel tiek, pat, kiek turetum. Vienu zodziu - ieskai problemu lygioje vietoje. "Justas" <liarva@yahoo.com> wrote in message news:ie7l0s$pjl$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Papuolu i pan. situacija ne pirma karta: > > Gavau is TEO menesio saskaita. Is pirmo zvilgsnio ji truputi didesne negu > tiketasi. Perzvelgiu detaliau, prideta neaiskiu mokesciu. Paskambinu i > aptarnavima, pasirodo tai TEO klaida. Paaiskinimas: keiciant paslaugu > adresa 'nusimuse' nuolaida. Reikia sumoket dabar, o sekanciais menesiais > saskaita bus proporcingai mazesne.. > > Analogiska situacija turejau su TELE2 pries keleta menesiu. Ten du > menesius is eiles buvo 'nusimususi' nuolaida. > > Nesu is tu kurie nori bet kokia kaina pamokyti tiekeja, bet kadangi tai > jau trecias nesusipratimas per pusmeti (kad ir is skirtingu tiekeju), butu > idomu isgirsti nuomones, komentarus sia tema. > > - Ar turiu teise reikalaut kokios nors dovaneles, nes nepasiskambines > buciau likes kaip ir apgautas? > > - Ar tokiu budu yra pazeidziamos vartotojo teises, ir ar galiu atsisakyti > moketi daugiau si menesi negu man priklauso? (pagal teo konsultanta - > sistema taip neleidzia). > > - Kaip jus elgtumetes tokioje situacijoje? > > Aciu is anksto uz komentarus. > iki > Justas