Gali reikalauti pateikti patikslinta saskaita. Kada sugebes pateikti - tada ir apmokesi. Sistemos galimybes - ne tavo reikalas... "Justas" <liarva@yahoo.com> wrote in message news:ie7l0s$pjl$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Papuolu i pan. situacija ne pirma karta: > > Gavau is TEO menesio saskaita. Is pirmo zvilgsnio ji truputi didesne negu > tiketasi. Perzvelgiu detaliau, prideta neaiskiu mokesciu. Paskambinu i > aptarnavima, pasirodo tai TEO klaida. Paaiskinimas: keiciant paslaugu > adresa 'nusimuse' nuolaida. Reikia sumoket dabar, o sekanciais menesiais > saskaita bus proporcingai mazesne.. > > Analogiska situacija turejau su TELE2 pries keleta menesiu. Ten du > menesius is eiles buvo 'nusimususi' nuolaida. > > Nesu is tu kurie nori bet kokia kaina pamokyti tiekeja, bet kadangi tai > jau trecias nesusipratimas per pusmeti (kad ir is skirtingu tiekeju), butu > idomu isgirsti nuomones, komentarus sia tema. > > - Ar turiu teise reikalaut kokios nors dovaneles, nes nepasiskambines > buciau likes kaip ir apgautas? > > - Ar tokiu budu yra pazeidziamos vartotojo teises, ir ar galiu atsisakyti > moketi daugiau si menesi negu man priklauso? (pagal teo konsultanta - > sistema taip neleidzia). > > - Kaip jus elgtumetes tokioje situacijoje? > > Aciu is anksto uz komentarus. > iki > Justas