"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:in1cgn$th2$1@trimpas.omnitel.net... > On 2011.03.31 10:46, Linas Petkevičius wrote: > >> Pradeciaunuo kad issiaiskinciau ar omnyje yra tokia pareigybe - klientu aptarnavimo skyriaus >> viršininkas. Suzinojus, kad tokio nera, ieskoti Egles Valeikienes. O kas ana tokia? > klientui nepaliekama jokios galimybes apie tai informuoti > tai ka priklauso:/ Cia vadinama normaliu ir iprastu dalyku? > Tai call centro virsininke daug maz isivaizduoju kas, tik va kitas klausimas - ar man kas duos jos > kokias koordinates:) Ji ir pati mielai paskambins, ale nori žinoti kam. Reikalingas skundo registracijos numeris arba telefonas > klientui nepaliekama jokios galimybes apie tai informuoti > tai ka priklauso:/ Cia vadinama normaliu ir iprastu dalyku? Nors Lietuvoje aisku visko galima tiketis. Pakaks šitos informacijos http://www.omnitel.lt/apie-omnitel/bendroves-aprasymas/omnitel-vadovai/740 ar reikia Håkan Dahlström kontaktų?