pats matyt ne is pastaruju, nes pagarbos irgi truksta "Terpentinas" wrote in message news:in7jee$hds$1@trimpas.omnitel.net... Išmintingas verslininkas gerbia savo klientą, taip siekia į išlaikyti. Kvailas elgiasi priešingai. Galiu pateikti daug pavyzdžių, kai kylant kainoms pagarbiai apie tai pranešus klientui reikalai būdavo visai neblogai sutvarkomi, ir turiu pavyzdžių kai ultimatumo kalba prarandamas klientas visiems laikams. "Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message news:in7gtu$fgr$1@trimpas.omnitel.net... > > "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message > news:in7crk$cao$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai jau tada reikia lyginti ir Telios - soneros akiplėšisškumą, ji čia >> absoliuti lyderė, pradedant telekomo įkainiais, tęsiant Omnio afermis ir >> baigiant Teo internetinių planų vienašališkų kainų užkėlimu. >> Net ir dabar su T2 8 sąskaitų dydžiu niekaip nepasiveju fiksuotų dviejų >> TEO numerių. >> Ir man asmeniškai visiškai dzin kiek operių akcininkai gauna pajamų, kiek >> išsimoka dividentų ar kokio dydžio tos jų kontoros ir kiek garsiai jie >> šūkauja. >> Man svarbu stabilus darbas, be papildomų klausimų ir sutarčių laikymasis, >> o svarbiausia pagarba Klientui. Pas Telia sonera ši funkcija OFF. > > apie pagarba tai cia prajuokinai :D nemanau, kad yra nors viena kompanija > kurios tikslas "pagarba klientui" o ne pajamos. > >> >> >> "Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message >> news:in75r9$6qt$1@trimpas.omnitel.net... >>> jei lygint teliasonera grupe, kurioj yra ir omnitelis, tai tele2 ~5 >>> kartus mazesne. >>> >>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >>> news:in7410$56o$7@trimpas.omnitel.net... >>>> matai, tele2 rimta turtinga tarptautine kompanija, omnis tautiska >>>> kontorele su tautiska tvarkele, visas ju bonusas kad buvo pirmieji. >>>> blyn kai pamenu ju >>> >>> >> > >