Man paprastai vizitinę užtenka palikti. Kažkaip pavyksta nepasišiukšlinti... "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:j1uqo5$s6j$1@trimpas.omnitel.net... > Tai konkretu pavyzdi galima? Nes nelabai isivaizduoju greito srpendimo > > "Vasaris" <none@none.none> wrote in message > news:j1uq6e$rmv$1@trimpas.omnitel.net... >> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >> news:j1uhh5$h9c$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tas taip, bet vat pvz pats ka darytum tokioj situacijoj? Isvaziuotum >>> nemokejes? Pasiulytum istraukt kura is bako? Lauktum, kol prades veikt >>> korteliu aparatas. Dar kazkas? >> >> Reaguotum žmogiškai? Taip, kad aptarnaujantis personalas yra dedikuotas >> problemų sprendimui KARTU su klientu ir nusiteikęs GERANORIŠKAI? Ieškotum >> kompromisų? Dėtum visas pastangas užbaigti sandorį apipusiai naudingai? >