tak to tak, bet su maza isimtimi. Pagal nutylejima piltis sekantis negali kol nesusimokeje pries tai piles, kai susimoka autmatiskai ijungia. Bet operatorius visada turi galimybe "rankiniu" budu paspausti knopke ir leisti sekanti pilima. T:) "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message news:j2016q$vgh$1@trimpas.omnitel.net... > Nu blem kazkada duju degalinej man pasake, kad negali piltis tol, kol pries > tai piles nesumokejo. Alia sistema atsiskaitymu tokia. Tada pardavejas > turetu arba savo babkes det i kasa arba kasoj minusa apturet kol gristum. > "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message > news:j1ujc7$jbj$1@trimpas.omnitel.net... >> Man lygiai taip ir buvo. Uzsipyliau kazkokiam kaime tarp Kedainiu ir >> Siluvos, korteles neveike, pasakiau, kad gryzinesiu po poros valandu ir >> sumokesiu nusiemes grynus bankomate. >> Jei pro ten nebuciau gryzinejes tai nezinau kaip butu, bet isivaizduoju, >> kad tai ne mano problemos. >> >> "tds" <no@email.com> wrote in message >> news:j1tt89$nmb$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> Pries kelias savaites buvo situacija. Atvaziuoju i degaline pilti kuro >>> (konkreciai - Orlen'as kelyje Siauliai - Panevezys). Turiu piniginej >>> ~20Lt, zadu atsiskaityti kortele. Prispilu kuro uz ~150Lt, ateinu >>> susimoketi, degalines operatore maloniai pranesa, kad "atsiprasome, del >>> techniniu kliuciu mokejimo korteliu neaptarnaujame". Kaip elgtis >>> teisingai? Ar klientas, ar degaline turi rupintis sumokejimu? >>> >>> Dekoju, >>> T. >>> >> >> >> > > >