Audrius rašė: > Gerai, ko reikia einant pas skyriaus vadovą ar aukščiau? Ar reikia Aš pirma paprašyčiau/pareikalaučiau paaiškinti, kaip tokioje situacijoje (kai ligonis yra sunkioje ar blogėjančioje būklėje ir jam nedelsiant ar kuo skubiau reikalingas kraujo perpylimas, kurio ligoninė negauna iš savo tiekėjo) veikia ligoninės sistema/tvarka. Kas numatyta kritiniais atvejais ir ar tavo uošvienės atvejis nėra toks, kokie kriterijai indikuotų jau kritinę būklę (ar būtinybę nedelsiant perpilti kraują) ir ar/kaip/kuo pagrįsta tokios būklės laukti. Taip pat informuočiau, kad vietinė kraujo stotis turi reikiamo kraujo ir jį ligoninė teoriškai galėtų gauti užsakiusi. O jei negalėtų, tai paprašyčiau KONKREČIAI paaiškinti/pagrįsti kodėl. Gavus motyvuotą (nebūtinai raštišką) atsakymą/paaiškinimą, nepakenktų komentaro informuojant apie situaciją *konkrečioje* ligoninėje sulaukti iš TLK/VLK ir SAM, pradedant skambučiu TLK (čai aklas spėjimas; galbūt tai ir ne jų kompetencija, tačiau nepakenks ir turėtų nukreipti tinkama linkme). Tolimesni veiksmai jau priklausytų nuo TLK/SAM atsakymų ir blogiausiu atveju (ydinga sistema) turbūt jau viešumas ir kokio medicinos srityje besispecializuojančio teisininko paslaugos, pateikiant raštiškus, teisės aktais grįstus reikalavimus ir išsireikalaujant raštiškus at(si)sakymus, konsultacijos dėl tolimesnių teisinių veiksmų perspektyvos.