Tema: Re: avalynė ir garantija
Autorius: Donatas
Data: 2011-09-26 13:58:59
Pradėk nuo čia http://www.inspekcija.lt/

Iš parduotuvės paprašyk raštiško paaiškinimo dėl atsisakymo grąžinti 
pinigus, tada + čekis + batai ir pas juos eiti skundą rašyti.
Daug šansų, kad laimėsi.

"gopas"  wrote in message news:j5phf9$545$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

pirkau batus Sportland parduotuvėje 2011.07.15, Nike batai, 209 Lt.
Po 1 mėn. nėšiojimo pradėjo byrėt gabalais, išsitrynė vietom medžiaga,
pasirodė kartonas esantis po ta medžiaga. Dar po mėnesio išvis prarado
išvaizdą, dar labiau išsitrynė tiek išorėje, tiek viduj :)

Lygiai po 2 mėn nešiojimo nunešiau į parduotuvę, priėmė ir pasakė, kad
praneš, kai nuspręs ar gamyklinis brokas ar ne. Šian gavau SMS, tipo sorry,
brokas ne gamyklinis ir pinigėlių (būtent pinigėlių:) neatiduos.

Manau nesamonė, kad po 1 mėnesio normalaus nešiojimo avalynė, dar ne 
betkokia,
o Nike pradėtų byrėt gabalais. Ir ne iš turgaus, o iš ale normalios 
parduotuvės. Prieš
keletą metų iš Amerikos atsivežtus kedukus drožiau 3 metus ir tik po 3-jų 
metų pradėjo
plyšt.

Vienu žodžiu, nenoriu šito dalyko taip palikt ir noriu pakovot. Gal kasnors 
turit kokių
patarimų, kokių veiksmų imtis, kur kreiptis? Niekad neteko tokio dalyko 
daryt.

Ačiū už patarimus.