Tema: Re: avalynė ir garantija
Autorius: gopas
Data: 2011-10-17 10:41:24
Praeitą savaitę paskambino iš inspekcijos ir pranešė, kad pardavėjas sutiko grąžinti pinigus ir su manim
greitu metu susisieks. Susisiekė po dienos, nuvažiavau, grąžinau batus ir pasiėmiau pinigus.

Dabar belieka nusiųsti raštą į VNMPI, kad pinigus atgavau ir daugiau pretenzijų neturiu.

"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:j7bq7g$m5m$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip baigesi? Ar dar negavai atsakymo?
> 
> "gopas"  wrote in message news:j6ermv$hh1$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Tai va, šiandien su inspektore nuėjom į parduotuve, po visų šnekų inspektorė 
> priėjo
> išvados, kad išoriniai pažeidimai (pratrinta madžiaga) yra dėl mano kaltės, 
> su kuom
> aš nesutikau, bet dzin. O vidiniai (pamušalas suplyšęs keliose vietose) - ne 
> dėl mano
> kaltės. Todėl inspektorė sakė, kad išvadoje rekomenduos patenkinti mano 
> reikalavimus,
> t.y. grąžinti man pinigus.
> 
> Po išvados paskelbimo per 10 dienų parduotuvė duoda atsakymą. Jeigu 
> nesutinka grąžinti
> pinigų, VNMPI siunčia visą medžiagą į kažkokią kita inspekciją ir ten toliau 
> tikrina, žiūri
> ir t.t.
> 
> Dabar belieka laukti tos išvados ir to, ką atsakys parduotuvė.
> 
> "Donatas" <dnc@takas.lt> wrote in message 
> news:j6enbl$acf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Taip, rekomendacinio pobūdžio, bet pardavėjai jų prisilaiko. Jeigu ne, 
>> tada
>> su išvada į teismą.
>>
>> "gopas"  wrote in message news:j655rh$h6b$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Iš parduotuvės gautas raštas, kad atsisako grąžinti pinigus, nes tai ne
>> gamyklinis brokas.
>> Priduotas skundas į VNMPI, išnagrinės iki spalio 24 dienos (1 mėn.). Bet
>> kiek sužinojau,
>> jų verdiktas yra rekomendacinio pobūdžio, t.y. jeigu jie pasakys, kad tai
>> yra gamyklinis
>> brokas ir avalynė negalėjo taip greit susidevėt, tai Sportland gali
>> pasikvatot iš VNMPI
>> sprendimo ir visogero.
>>
>> Kam ta VNMPI išvis tada reikalinga...nes jei nusipirkai kokią indaplovę ir
>> ji sugedo po
>> trijų savaičių ir jeigu pardavėjas pasako, kad tai ne gamyklinis brokas, 
>> tai
>> rukyk taip išeina.
>>
>> "Donatas" <dnc@takas.lt> wrote in message
>> news:j5pltj$c7p$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pradėk nuo čia http://www.inspekcija.lt/
>>>
>>> Iš parduotuvės paprašyk raštiško paaiškinimo dėl atsisakymo grąžinti
>>> pinigus, tada + čekis + batai ir pas juos eiti skundą rašyti.
>>> Daug šansų, kad laimėsi.
>>>
>>> "gopas"  wrote in message news:j5phf9$545$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Sveiki,
>>>
>>> pirkau batus Sportland parduotuvėje 2011.07.15, Nike batai, 209 Lt.
>>> Po 1 mėn. nėšiojimo pradėjo byrėt gabalais, išsitrynė vietom medžiaga,
>>> pasirodė kartonas esantis po ta medžiaga. Dar po mėnesio išvis prarado
>>> išvaizdą, dar labiau išsitrynė tiek išorėje, tiek viduj :)
>>>
>>> Lygiai po 2 mėn nešiojimo nunešiau į parduotuvę, priėmė ir pasakė, kad
>>> praneš, kai nuspręs ar gamyklinis brokas ar ne. Šian gavau SMS, tipo
>>> sorry,
>>> brokas ne gamyklinis ir pinigėlių (būtent pinigėlių:) neatiduos.
>>>
>>> Manau nesamonė, kad po 1 mėnesio normalaus nešiojimo avalynė, dar ne
>>> betkokia,
>>> o Nike pradėtų byrėt gabalais. Ir ne iš turgaus, o iš ale normalios
>>> parduotuvės. Prieš
>>> keletą metų iš Amerikos atsivežtus kedukus drožiau 3 metus ir tik po 3-jų
>>> metų pradėjo
>>> plyšt.
>>>
>>> Vienu žodžiu, nenoriu šito dalyko taip palikt ir noriu pakovot. Gal
>>> kasnors
>>> turit kokių
>>> patarimų, kokių veiksmų imtis, kur kreiptis? Niekad neteko tokio dalyko
>>> daryt.
>>>
>>> Ačiū už patarimus.
>>>
>> 
>