Taip, sutinku, jei agurkai sustatyti sankryzose ir reguliuoja eisma, arba jei ju vaziuoja tiek, kad visada yra matomi/girdimi. Mano atveju apie 5+ minuciu kolona buvo lydima priekyje ir gale, sakykime, jie judejo apie 40 km/h greiciu, taigi, kolona turejo buti apie 3-4 km ilgio, ir taip reiskia, kad viduryje kolonos iki vieno is lydinciu policijos automobiliu yra apie 1,5-2 km, kas tikrai nerealu pamatyt ir isgirst. Beje, jei kolona nera lydima policijos, ji turi kazkokiu isimtiniu teisiu pagal KET? -- "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:j6787s$qt0$1@trimpas.omnitel.net... > Fred rašė: >> Ka tik po langais pravaziavo motociklu kolona eskortuojama policijos >> su svytureliais. Iskilo vienas paprastas klausimas, jei automobiliams >> atvaziavusiems prie sankryzos pries vaziuojant kolonais ir >> pastebejus/isgirdus priekyje eskortuojancia policija, lyg ir aisku, >> kad kolona reikia praleist, tai kaip butu, jei i sankryza per zalia >> atvaziuotu automobilis i viduri kolonos, kuri vaziuoja per raudona. >> Sankryzoje policininku nera, vaziuojantis automobilis mato jam >> degancia zalia ir per raudona vaziuojancia padrika "kolona", jokiu >> policijos signalu negirdi ir nemato, nes jie jau pernelyg toli. >> Taigi, jis tiesiog vaziuoja per jam leidziancia vaziuoti zalia ir >> nukulia kelis ratuotus. Kas butu kaltas? > > Nevienareikšmiška. Koks rimtesnis eskortas organizuojamas taip, kad > blokuojama sankryža ar bent jau eskortas su spec. signalais būna ir > kolonos gale, gal ir pačioje kolonoje, viduryje. Tai, jei eskortas > buvo toks, kad pralėkė vienas ekipažas priekyje ir 10 auto iš paskos, > tai, manau, jis tikrai netinkamas.