Tema: Re: Mokestis uz savo buteli
Autorius: 911
Data: 2011-12-02 12:11:52
imho akivaizdziai susireiksminus padavalka perlenke lazda.
pamatei kad geria- atejai ir pasakei NEGALIMA pizdinkit arba reiks moket, o ne draskyt akis mol mokesi dabar musu kaina uz savo bonke :DD tuo labiau dar su mentais etc :DDDDDD
nors is kitos [puses publika irgi nebloga papuole ... jau vien lyygis savo bonka nestis i bara :D

ir is teisines puses tai isvis neisivaizduoju kaip imanoma pritempt iki sumokejimo JU kaina....