daug kartų čia šita tema diskuota, vienos nuomonės nėra, būčiau linkęs, kad įrodymu gali būti. Čia juk ne ta situacija, kai bankas į kliento namus įmontuoja pasikalausymo įranga ir tada klientas, kalbėdamas su namiškiais, prisipažįsta, kad va , bankui sakiau, jog supratau riziką, bet dabar noriu pasibylinėti. "Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message news:jfbgh5$g62$1@trimpas.omnitel.net... > Ką manot: > http://verslas.delfi.lt/business/bankininko-ir-jo-kliento-pokalbio-irasas-kelia-aistras-del-teisetumo.d?id=54439361 ? > > IMHO: jei tose privačiose patalpose nėra kažkokios tvarkos kur nustatyta, > kad įrašų daryti NEGALIMA, tai konsultantas net ir neprivalo nieko įspėti > jei įrašinėja SAVO pokalbį. > IMHO2: jei paaiškės, kad įrašas autentiškas, bet bus atmestas dėl to, kad > neteisėtai padarytas - kažkaip kvailai gaunasi. >