Tema: Re: Pokalbio įrašo teisėtumas
Autorius: Laurynas
Data: 2012-01-20 16:06:56
daug kartų čia šita tema diskuota, vienos nuomonės nėra, būčiau linkęs, kad 
įrodymu gali būti. Čia juk ne ta situacija, kai bankas į kliento namus 
įmontuoja pasikalausymo įranga ir tada klientas, kalbėdamas su namiškiais, 
prisipažįsta, kad va , bankui sakiau, jog supratau riziką, bet dabar noriu 
pasibylinėti.


"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message 
news:jfbgh5$g62$1@trimpas.omnitel.net...
> Ką manot: 
> http://verslas.delfi.lt/business/bankininko-ir-jo-kliento-pokalbio-irasas-kelia-aistras-del-teisetumo.d?id=54439361 ?
>
> IMHO: jei tose privačiose patalpose nėra kažkokios tvarkos kur nustatyta, 
> kad įrašų daryti NEGALIMA, tai konsultantas net ir neprivalo nieko įspėti 
> jei įrašinėja SAVO pokalbį.
> IMHO2: jei paaiškės, kad įrašas autentiškas, bet bus atmestas dėl to, kad 
> neteisėtai padarytas - kažkaip kvailai gaunasi.
>