33 limonus investuoja ir neraukia rizikos :) Aisku man irgi keista kaip atejus i banka vadybininkai bando paaiskinti kiek as uzdirbsiu remdamiesi praejusiu laikotarpiu uzdarbiu :) "Laurynas" <bmweda@dzimail.com> wrote in message news:jfbse0$4a7$1@trimpas.omnitel.net... > daug kartu cia sita tema diskuota, vienos nuomones nera, buciau linkes, > kad irodymu gali buti. Cia juk ne ta situacija, kai bankas i kliento namus > imontuoja pasikalausymo iranga ir tada klientas, kalbedamas su namiskiais, > prisipazista, kad va , bankui sakiau, jog supratau rizika, bet dabar noriu > pasibylineti. > > > "Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message > news:jfbgh5$g62$1@trimpas.omnitel.net... >> Ka manot: >> http://verslas.delfi.lt/business/bankininko-ir-jo-kliento-pokalbio-irasas-kelia-aistras-del-teisetumo.d?id=54439361 ? >> >> IMHO: jei tose privaciose patalpose nera kazkokios tvarkos kur nustatyta, >> kad irasu daryti NEGALIMA, tai konsultantas net ir neprivalo nieko ispeti >> jei irasineja SAVO pokalbi. >> IMHO2: jei paaiskes, kad irasas autentiskas, bet bus atmestas del to, kad >> neteisetai padarytas - kazkaip kvailai gaunasi. >> >