Įdomu tai, kiek aš su tuo susidūriau, kad keli klientai paprašę kažkokio nedefaultinio produkto centrui duoda didesnį motyvą imt prekę, negu vadybininkai-pardavėjai :) "Fanas" <netikras@home.lt> wrote in message news:jg4cr0$qu5$1@trimpas.omnitel.net... > tai ne klientu, o jusu vadybininku darbas, jei ka. > "Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message > news:jg0d38$jit$1@trimpas.omnitel.net... >> Manau, kad nuolaida ji visdelto gavo, bet yra dalyku kuriu viesai >> issakyti >> negaliu. Patarimas butu toks, jeigu Jus savo megiamo DAC produkto >> pasigendate parduotuveje informuokite apie tai parduotuves >> administracija. >> Taip Jus mums labai palengvinsite derybas del produkto ivedimo. Mes >> nuolat >> dirbame tam, kad Jus galetumete isigyti DAC visoje Lietuvoje. DAC myli >> tavo >> automobili. >> >> "tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message >> news:jfpmm5$v1l$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu nu, o tai kad siandien ermataze Klaipedoj buvo DAC, mama pirko. Negi >>> be >>> tos 25% nuolaidos? >>> >>> "Terpentinas" wrote in message news:jfpkoj$sjp$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Viskas labiau negu paprasta, prekybos centrai akciju metu isima to >>> tiekejo >>> produktus kurie nesutinka atiduoti preke i minusa. Taip, kad minusa dek >>> ne >>> mums. >>> >> >>