Tema: Re: Skrydis, sprendimas
Autorius: Laurynas
Data: 2012-04-18 21:41:24
jei tiesą sakant, tai neteko domėtis tokia praktika. O kokia ji? kur
baigiasi vežėjo ribos už neįvykusį skrydį?
"alm" <news_SPAMAS_@kom.com> wrote in message
news:jmm3dl$7e4$1@trimpas.omnitel.net...
> Kad teismas nusprendė teisingai ir pagal europinę praktiką ir tikrai šiuo
> atveju kitaip nebus.
>
> Aviakompanija negalėjo iš principo nieko proto ribose padaryt, kad tas
> lango šildymas būtų nesugedęs.
> Va jei būtų gedimas žinotas ar galėtas būti numatytas iš anksto, ir
> nesiimta priemonių - tada būtų kitaip (jei aš teisingai atsimenu
> aplinkybes).
>
>
> Mano nuomone, čia labiau primena bylynėjimąsi su tikslu uždirbti
> advokatams, nesakant klientui jog jis paprasčiausiai neteisus.
>