SEB banke teko susidurt su situacija, kai manęs nepasiekė pavedimas, nes siuntėjas įrašė ne tokį asmens kodą ir dar tuo pačiu siuntėjui pinigai kurį laiką negrįžo į sąskaitą. Tiesa, tas jau senokai buvo, minimum 5 metai atgal. Būdavo tokia praktika (bent iki šiol taip galvojau), kad bankai pavedimus vykdo automatiškai tik jei visi pateikti duomenys sutampa, priešingu atveju - įsikiša žmogiškasis faktorius - banko darbuotojas sprendžia ar vykdyti operaciją, ar ne. "Bronco" wrote in message news:kdjtul$lku$1@trimpas.omnitel.net... On 2013-01-21 16:58, Jonas Jonaitis wrote: > Saskaitos Bankui pateikiamas > minetas Unikalus identifikatorius, Mokejimo nurodymas laikomas tinkamai > ivykdytu, jei jis buvo ivykdytas > pagal nurodyta Unikalu identifikatoriu. Jeigu Bankas atlieka mineta > patikrinima ir nustato akivaizdu Bankui > pateikto Unikalaus identifikatoriaus ir Saskaitos savininko vardo bei > pavardes (pavadinimo) nesutapima, > Bankas turi teise nevykdyti tokios Mokejimo operacijos." Na štai, dar vienas įrodymas, jog a/k bankams iki lemputės.