teise aisku klientas turi. Jei ten nera galimybiu ar nemoka pataisyti, tai tegu keicia arba grazina pinigus "Glebas" parašė naujienų news:kfvfvg$7o2$1@trimpas.omnitel.net... Ar su konkrečiu aparatu neveikiantis softas (kalbame būtent apie operacinę sistemą) nėra esminis gedimas? Gamintojas parduoda aparatą su įdiegta operacine sistema. Jeigu ji su konkrečiu aparatu neveikia, vartotojas iš esmės negali naudotis aparatu. Kodėl neveikia ir ar tai operacinės sistemos, ar aparato techninės dalies gedimas nėra didelio skirtumo - naudotis nėra galimybių... Ir prašyti gali ne bandyti, o tiesiog prašyti. Yra tokia teisė, nereikia to bijoti. "FH" <nera@nera.lt> wrote in message news:kfve6r$59p$1@trimpas.omnitel.net... > priklauso nuo gedimo. Jei tai esminis, gali bandyt prasyti. Jei koks > softas durniuoja, tada jau sunkiau