Ir ten kaip taisykle dazniausiai atsiranda neaiskios kokybes foto su prierasu "pazeista dregmes" :) "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message news:kg2719$jpl$1@trimpas.omnitel.net... > Dar pardavejai labai megsta siust i remonto dirbtuves, tipo gedimo > nustatymui. > > > "V" <a@a.a> wrote in message news:kg0b05$8fm$1@trimpas.omnitel.net... >> jau po pirmo gedimo gali reikalaut grazint pinigus; >> reikejo paklaust, pagal koki cia istatyma trecias-ketvirtas-nioliktas >> gedimas :-) >> >> "tds@home" <no@email.com> wrote in message >> news:kg00tf$tor$1@trimpas.omnitel.net... >>> Zmonos tel pora kartu remontavo garantinis. Kai antra karta nesant >>> remontuot (del tos pacios priezasties) pasiteiravau, ar galima >>> grazinti/pakeisti telefona, atsake, kad grazinimas/keitimas imanomas tik >>> per trecia ar tai ketvirta gedima... >>> >>> >>> "No name" <no@email.lt> wrote in message >>> news:kfv67p$r78$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> Ar sunku siais laikais grazinti sugedusi garantini telefona pardavejui >>>> ir kokia butu procedura? >>>> Telefonui jau viena karta darytas garantinis remontas, dabar vel tai >>>> veikia, tai neveikia. Bijau, kad po remonto vel ilgai nelaikys, o >>>> garantinis jau link pabaigos. Jei ka, tai pardavejas "Mobili linija". >>>> >>>> Aciu uz patarimus. >>>> >>>> >>>> >>> >>> >