On 2013.09.20 08:44, Glebas wrote: > Nujaučiu, kad labai priešinsis...pakiš po nosim 14-os dienų terminą, per > kurį galima grąžinti prekę be jokios priežasties (su išimtimis). Jis ten turėjo galvoje "jei prekė brokuota", tu kalbi apie kokybišką prekę. Jis turėjo galvoje "jei prekė brokuota", tu kalbi apie kokybišką prekę. Teisūs abu. > >> kitu atveju - turi kazka irodineti - sugedo ar del naudojimo ar del >> isankstinio broko. > > Ok, kokiu būdu vartotojas gali įrodyti, kad tarkime kompiuterio vaizdo > plokštė rodo blogai dėl išankstinio broko? Kaip manai, kas tuom užsiima, > į kokius ekspertus kreiptis vartotojui? Privačiam asmeniui padės inspekcija.lt, jei nenori ieškoti ekspertų tiesiai. Bet dažniausiai iki ekspertų nedaeinama ir manau dėl to, kad eksperto darbą apmokėti turės neteisioji šalis. Buvo atvejų su batais, kai ekspertai išteisino pardavėją - pirkėjas batus netinkamai eksploatavo (konkrečiau nepamenu). > Atsakymas paprastas - vartotojas turi naudoti prekę taip, kaip to > reikalauja eksploatacijos taisyklės, pateiktos prekės aprašyme (turi > būti pateiktos lituvių kalba!!!). Tai dažniausiai ir kyla konfliktas, jei prireikia ekspertų,: laikėsi taisyklių ar ne. Juk pirkėjas suinteresuotas nuslėpti, kad buvo įtampos šuolis, sugadinęs vaizdo plokštę. O šiaip tai - labai gerai išmanyti savo teises, bet jomis piktnaudžiauti - labai blogai. Vienas pateikė pavyzdį - elektroninėj parduotuvėj nusipirko banano formos šaldytuvą ir po dienos grąžino. Pardavėjui teko grąžinti pinigus už prekę ir siuntimą, bei mokėti baudą tiekėjui už prekės grąžinimą (nes aišku ji buvo kokioj tai Suomijoj). Jei taip būtų dažnai - tektų jam didinti kainas. Vaidas