Tema: Re: garantija energetikos prietausui
Autorius: Vaidas
Data: 2013-09-20 10:29:29
On 2013.09.20 08:44, Glebas wrote:


> Nujaučiu, kad labai priešinsis...pakiš po nosim 14-os dienų terminą, per
> kurį galima grąžinti prekę be jokios priežasties (su išimtimis).
Jis ten turėjo galvoje "jei prekė brokuota", tu kalbi apie kokybišką prekę.

Jis turėjo galvoje "jei prekė brokuota", tu kalbi apie kokybišką prekę. 
Teisūs abu.

>
>> kitu atveju  - turi kazka irodineti - sugedo ar del naudojimo ar del
>> isankstinio broko.
>
> Ok, kokiu būdu vartotojas gali įrodyti, kad tarkime kompiuterio vaizdo
> plokštė rodo blogai dėl išankstinio broko? Kaip manai, kas tuom užsiima,
> į kokius ekspertus kreiptis vartotojui?
Privačiam asmeniui padės inspekcija.lt, jei nenori ieškoti ekspertų 
tiesiai. Bet dažniausiai iki ekspertų nedaeinama ir manau dėl to, kad 
eksperto darbą apmokėti turės neteisioji šalis. Buvo atvejų su batais, 
kai ekspertai išteisino pardavėją - pirkėjas batus netinkamai 
eksploatavo (konkrečiau nepamenu).


> Atsakymas paprastas - vartotojas turi naudoti prekę taip, kaip to
> reikalauja eksploatacijos taisyklės, pateiktos prekės aprašyme (turi
> būti pateiktos lituvių kalba!!!).
Tai dažniausiai ir kyla konfliktas, jei prireikia ekspertų,: laikėsi 
taisyklių ar ne. Juk pirkėjas suinteresuotas nuslėpti, kad buvo įtampos 
šuolis, sugadinęs vaizdo plokštę.



O šiaip tai - labai gerai išmanyti savo teises, bet jomis piktnaudžiauti 
- labai blogai. Vienas pateikė pavyzdį - elektroninėj parduotuvėj 
nusipirko banano formos šaldytuvą ir po dienos grąžino. Pardavėjui teko 
grąžinti pinigus už prekę ir siuntimą, bei mokėti baudą tiekėjui už 
prekės grąžinimą (nes aišku ji buvo kokioj tai Suomijoj). Jei taip būtų 
dažnai - tektų jam didinti kainas.

Vaidas