Remiantis tokia logika reikėtų pakeisti ir automobilio sėdynes į kurias statosi kėdutė. O jei kalba pakrypsta apie NEMATOMUS įtrūkimus, po bet kokio eismo įvykio automobilį reikėtų keisti, nes NEMATOMI įtrūkimai gali atsirasti važiuoklėje, laikančios konstrukcijos metale, stabdžių sistemoje, atsarginėje padangoje ir pan. Mano nuomone kėdutės konstrukcija primityvi, todėl, jei jai neteko tiesioginio smūgio, reikėtų nuimti apvalkalą ir atidžiai apžiūrėti siūles ar nėra trūkusios. Po to įdėmiai apžiūrėti plastmasinę dalį, įsitikinti ar nestringa kėdutės reguliavimas ir pan. Jei jokių pažeidimo pažymių nėra, kėdutė tinkama naudoti. "finito" parašė naujienų news:l0msan$32a$1@trimpas.omnitel.net... nu kas gi ten ta kedute, realiai tai ten tik 3 daiktai - ABS plastmases, ant jos putoplastas, ir dirzu sistema prilaikymui . po avarijos neaisku koks smugis buvo apturetas, bet gal but atsiras pvz mikroitrukimai, kuriu plika akimi nepastebesi, o sekancios avarijos atveju GAL BUT konstruktyvas neatlaikys ir sulus ne taip kaip reikia arba dirzu laikikliai sutruks. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:l0mog7$vgv$2@trimpas.omnitel.net... > nžn kaip su maxi cosi, bet savo kėdutes kiek ardžiau, kažkaip sunkiai > įsivaizduoju tuos "invisible damage". >