o juokingiausia, kai iubersaugios kėdutės dedamos į taip 15m senumo automobilius.... 9/24/2013 8:27 PM, Arijus rašė: > Remiantis tokia logika reikėtų pakeisti ir automobilio sėdynes į kurias > statosi kėdutė. O jei kalba pakrypsta apie NEMATOMUS įtrūkimus, po bet > kokio eismo įvykio automobilį reikėtų keisti, nes NEMATOMI įtrūkimai > gali atsirasti važiuoklėje, laikančios konstrukcijos metale, stabdžių > sistemoje, atsarginėje padangoje ir pan. > Mano nuomone kėdutės konstrukcija primityvi, todėl, jei jai neteko > tiesioginio smūgio, reikėtų nuimti apvalkalą ir atidžiai apžiūrėti > siūles ar nėra trūkusios. Po to įdėmiai apžiūrėti plastmasinę dalį, > įsitikinti ar nestringa kėdutės reguliavimas ir pan. Jei jokių pažeidimo > pažymių nėra, kėdutė tinkama naudoti. > > > "finito" parašė naujienų news:l0msan$32a$1@trimpas.omnitel.net... > > nu kas gi ten ta kedute, realiai tai ten tik 3 daiktai - ABS plastmases, > ant > jos putoplastas, ir dirzu sistema prilaikymui . > > po avarijos neaisku koks smugis buvo apturetas, bet gal but atsiras pvz > mikroitrukimai, kuriu plika akimi nepastebesi, o sekancios avarijos atveju > GAL BUT konstruktyvas neatlaikys ir sulus ne taip kaip reikia arba dirzu > laikikliai sutruks. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:l0mog7$vgv$2@trimpas.omnitel.net... >> nžn kaip su maxi cosi, bet savo kėdutes kiek ardžiau, kažkaip sunkiai >> įsivaizduoju tuos "invisible damage". >> >