Taigi antireklama ir klausimai kas daryt ko reikalaut, liepos pabaigoj uzsisakem valgomojo kedes (dizainas viskas tiko, kaina irgi) sumokejom 30%, sake ~ spalio 20 gausit. Zinom kad is kinijos bet tinka, nes tokiu niekur nebuvo, o paciupinejus nepasirode fuflo. Sukakojus terminui, skambyju pasiklaust KUR kedes? pardaveja sako soriukas gris vabybininke paskambins. Nu OK. skambyja vabybibinke, ir sako sooooruliukas keduciu nebus, nes ju gamyba nutraukta, soriuuukas nezinau ka pasiulyt etc. sakau tai kodel tylejai menesi ir daugiau laiko, nes is kinijos keliauja konteineris apie 40dienu, tai turejai zinot minimum menuo atgal, KO niekas nieko nesake? tipo sooooriukas praleidau nepamaciau ir t.t. aisku as klientas esu bjaurus ir noriu kompensacijos ar dar kazko. Tai ar galiu kazko reikalaut, uz tai, kad jie pragrybavo? Gal i koki laikrasti zurnaliugom duot opiumo pajuodint berri? Nors speju cia kova su vejo malunais?