na bet pagal toną, man vis tiek atvejis panašesnis į norą prisipist, o ne į realų to 4G poreikį :) On 2014.10.09 08:18, Glebas wrote: > Ko gero prasmė yra tokia, kad pardavėjas savo prekę apibūdina neteisingai. > Kadangi Omnitel labai didžiuojasi ir reklamuojasi, kad yra 4G lyderis > Lietuvoje, o jo telefone ši funkcija neveikia, nors pirkėjas buvo > informuotas, kad ji yra ir veikia, tai jau ya problema. > Taip, galima patylėti, bet galima ir pagaliau išlysti iš po lapų ir > pasakyti pardavėjui, kad jeigu aprašyme yra, tai turi būti ir realiai. > Kitu atveju tai pirkėjo klaidinimas. Gal pirkėjas būtų nepirkęs aparato, > jeigu žinotų, kad ta funkcija neveiks. > > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:m13mfu$e54$1@trimpas.omnitel.net... >> o prasmė/esmė viso to? Pakariaut su omniteliu? save parodyt? :) > >