Iki siol gyvenau be 4g, isgyvenciau ir toliau . Bet tiesiog uzpisa toks poziuris i klienta. Pisam prota kaip norim, vistiek niekam nepasiskusi. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m19n8u$2gn$1@trimpas.omnitel.net... > na bet pagal toną, man vis tiek atvejis panašesnis į norą prisipist, o ne > į realų to 4G poreikį :) > > On 2014.10.09 08:18, Glebas wrote: >> Ko gero prasmė yra tokia, kad pardavėjas savo prekę apibūdina >> neteisingai. >> Kadangi Omnitel labai didžiuojasi ir reklamuojasi, kad yra 4G lyderis >> Lietuvoje, o jo telefone ši funkcija neveikia, nors pirkėjas buvo >> informuotas, kad ji yra ir veikia, tai jau ya problema. >> Taip, galima patylėti, bet galima ir pagaliau išlysti iš po lapų ir >> pasakyti pardavėjui, kad jeigu aprašyme yra, tai turi būti ir realiai. >> Kitu atveju tai pirkėjo klaidinimas. Gal pirkėjas būtų nepirkęs aparato, >> jeigu žinotų, kad ta funkcija neveiks. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:m13mfu$e54$1@trimpas.omnitel.net... >>> o prasmė/esmė viso to? Pakariaut su omniteliu? save parodyt? :) >> >> >