nu aš nežinau nieko apie konkrečią situaciją, bet kas tokiu atveju, jei Samsung'as tiesiog neduoda omniteliui atnaujinimo? Ką tam Omniui daryt, patiems firmware'ą iškept? Kita vertus, turiu aš ragelį su 4G, bent jau man tai anas kažkaip px, realiai nelabai yra skirtumas nuo 3G. Turiny omeny aktualius duomenų kiekio limitus. On 2014.10.11 10:21, Andr wrote: > Iki siol gyvenau be 4g, isgyvenciau ir toliau . Bet tiesiog uzpisa toks > poziuris i klienta. Pisam prota kaip norim, vistiek niekam nepasiskusi. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:m19n8u$2gn$1@trimpas.omnitel.net... >> na bet pagal toną, man vis tiek atvejis panašesnis į norą prisipist, o >> ne į realų to 4G poreikį :) >> >> On 2014.10.09 08:18, Glebas wrote: >>> Ko gero prasmė yra tokia, kad pardavėjas savo prekę apibūdina >>> neteisingai. >>> Kadangi Omnitel labai didžiuojasi ir reklamuojasi, kad yra 4G lyderis >>> Lietuvoje, o jo telefone ši funkcija neveikia, nors pirkėjas buvo >>> informuotas, kad ji yra ir veikia, tai jau ya problema. >>> Taip, galima patylėti, bet galima ir pagaliau išlysti iš po lapų ir >>> pasakyti pardavėjui, kad jeigu aprašyme yra, tai turi būti ir realiai. >>> Kitu atveju tai pirkėjo klaidinimas. Gal pirkėjas būtų nepirkęs aparato, >>> jeigu žinotų, kad ta funkcija neveiks. >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:m13mfu$e54$1@trimpas.omnitel.net... >>>> o prasmė/esmė viso to? Pakariaut su omniteliu? save parodyt? :) >>> >>> >> >