Sveiki, padetis tokia, zmogus yra vaiko prieziuros atostogose, isejo del blogos imones finansines padeties (alga velavo 3men), per ta laika (kol buvo vaiko prieziuros atostogose) imoneje viskas ne tik, kad nepagerejo, bet dar labiau pablogejo, taip pat pasikeite direktorius. Zmogus dabar masto apie isejima is darbo (nes jau susirado kita), bet senoje darbovieteje like nemazai atostogu uz kurias imone tures atsiskaityti, todel itariama, kad bus bandoma pripaisyti kokiu nuostoliu ar dar ko, kad nereiktu ismoketi tu priklausanciu atostoginiu. Kai zmogus isejo vaiko prieziuros atostogu, nebuvo daroma jokia inventorizacija ir jokie dokumentai del kazkokiu materialiniu vertibiu perdavimo nebuvo pasirasomi, abejojama ar ir keiciantis direktoriams buvo daroma kazkokia inventorizacija. Klausimas, ar iseinant is darbo, kai realiai ten jau nedirba puse metu ir pasikeite direktorius gali jam pripaisyti kazkokius nuostolius ar kokios irangos trukumus, kad nereiktu ismoketi atostoginiu ? Jei galima ir inventorizaciju nebuvimo faktas to neitakoja, gal yra budu kaip visa tai su maziausiais nervu gadinimais isspresti ? Kolkas tai tik spejimas, kad toks variantas galimas.