Bandant perimti klientus iš konkuruojančios įmonės, tie rodo sutartį, beje neterminuotą, su įrašyta prievole pranešti apie nutraukimą prieš tris mėnesius. Kas link tų trijų mėnesių, tai tas laikotarpis lengvai nuginčijamas remiantis LAT išaiškinimais. Pagal LAT išaiškinimą, Civilinio kodekso 6.721 straipsnio 1 dalyje numatyta kliento pagal atlygintinių paslaugų sutartį teisė bet kada nutraukti sutartį, t. y. klientas neprivalo įrodinėti sutarties pažeidimo fakto, o gali pats nuspręsti, kada atsisakyti jam teikiamų paslaugų ir nutraukti sutartį. "...Kliento teisė atsisakyti bet kuriuo momentu nuo teikiamų paslaugų aiškintina tuo, kad paslaugos gali būti teikiamos tik esant kliento sutikimui. Klientui išreiškus valią atsisakyti nuo paslaugų, jų teikėjas turi nutraukti tokių paslaugų teikimą..." Tokiu atveju svarbu, kad klientas paslaugos teikėjui praneštų apie sutarties nutraukimą. Įstatyme pranešimo forma nereglamentuota, todėl tinkamu pranešimu gali būti pripažinti ir kliento (paslaugų gavėjo) veiksmai. Reali situacija tokia, kad klientai nežino, kaip pranešti. Klientų aptarnavimo centro nėra, įmonės atstovai telefonu nepasiekiami, pagal įmonės registracijos vietą registruotų laiškų niekas nepriima (gyvena su įmone nesusiję asmenys). Kaip gi atsisakyti paslaugų, kad paskui nekaltintų dėl nemokėjimo už paslaugas?