Tema: Re: Paslaugų sutarties nutraukimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-12-05 12:34:21
Sutartyje nurodyti adresu registruotu laisku.

"GS"  wrote in message news:m5s1i3$lt6$1@trimpas.omnitel.net...

Bandant perimti klientus iš konkuruojančios įmonės, tie rodo sutartį,
beje neterminuotą, su įrašyta prievole pranešti apie nutraukimą prieš
tris mėnesius. Kas link tų trijų mėnesių, tai tas laikotarpis lengvai
nuginčijamas remiantis LAT išaiškinimais.
Pagal LAT išaiškinimą, Civilinio kodekso 6.721 straipsnio 1 dalyje
numatyta kliento pagal atlygintinių paslaugų sutartį teisė bet kada
nutraukti sutartį, t. y. klientas neprivalo įrodinėti sutarties
pažeidimo fakto, o gali pats nuspręsti, kada atsisakyti jam teikiamų
paslaugų ir nutraukti sutartį. "...Kliento teisė atsisakyti bet kuriuo
momentu nuo teikiamų paslaugų aiškintina tuo, kad paslaugos gali būti
teikiamos tik esant kliento sutikimui. Klientui išreiškus valią
atsisakyti nuo paslaugų, jų teikėjas turi nutraukti tokių paslaugų
teikimą..."
Tokiu atveju svarbu, kad klientas paslaugos teikėjui praneštų apie
sutarties nutraukimą. Įstatyme pranešimo forma nereglamentuota, todėl
tinkamu pranešimu gali būti pripažinti ir kliento (paslaugų gavėjo)
veiksmai.
Reali situacija tokia, kad klientai nežino, kaip pranešti. Klientų
aptarnavimo centro nėra, įmonės atstovai telefonu nepasiekiami, pagal
įmonės registracijos vietą registruotų laiškų niekas nepriima (gyvena su
įmone nesusiję asmenys). Kaip gi atsisakyti paslaugų, kad paskui
nekaltintų dėl nemokėjimo už paslaugas?